marți, 9 decembrie 2008

rataciri ascunse

Stau si ma gandesc, oare de ce ne mintim ca totul e bine? de ce vedem totul roz cand nu e roz? Avem noi vorba aia " lasa, sa fim optimisti, sa nu vada lumea ce inside, sa nu ne cunoasca cu adevarat, sa ne punem masca aia" Pai si de ce nu suntem noi insine? de nu sunt- eu insami? de ce maschez tot, incerc sa par ceea ce nu sunt, de ce mint? pentru ca vreau, pentru ca imi place? pentru ca vreau sa ascund ceva? am stat si m-am gandit la asta..si nu mai pot fi eu insami, as fi o persoana plictisitoare, banala..cine ar mai rade? in general eu ii fac sa rada pe ceilalti.. Ma intreb..pe mine cine o sa ma faca sa rad? ..Mai am momente cand patesc ceva..sa obisnuiesc sa ma victimizez, de o fac? de ce nu pot fi si eu insami?Poate as fi fost daca mama m-ar fi lasat sa fiu eu insami..si nu m-ar fi vrut" CA ALTELE", si mi-ar fi placut sa am o alta relatie cu ea, sa fiu deschisa fata de ea, sa nu ma ascund de ea, sa nu o mint, sa-i recunosc..ca nu sunt ca celelalte cum vrea ea..si sa ma fi lasat sa fiu eu insami..si nu o masca.. Ma duc sa mi fac un ou in tigaie ca mi-e foame..

Niciun comentariu: