luni, 8 decembrie 2008

Miracol

Asa cam dupa 5..nu de alta, dar m-am saturat de ciocolata, de frig, de energizantul de pe masa uitat de 3 zile, de cutia de chibrituri( din toata colectia mea de brichete), de blugii astia, de cartela cosmote, dar sa luam partea buna a lucrurilor..azi dimineata..a venit tata la mine in camera si pentru prima data in viata m-a felicitat pentru ceva..si mi-a zis ca..i-a placut ceva la mine..si nu m-a criticat..era ciudat..desi aveam ochii inchisi, il auzeam..si nu-mi venea sa cred ca mi se intampla mie..asta....miracol..sincer..ar trebui sa-mi dati si o bere pentru asta, da? hai noroc, la revedere!





finntroll - eliytres

2 comentarii:

Lao spunea...

Pai si nu ne spui pentru ce te-a felicitat? Bagi gardu' printre băț și fugi? Păi e frumos așa?

citizen of the planet 2 spunea...

pai pt faza cu o-la-la :)) dar am uitat, eram atat de fericita ca m-a felicitat pt ceva ca am si uitat..pt ce:)))