sâmbătă, 13 decembrie 2008

intr-un colt de cafenea

Asta ascult acum, Marina Voica. Si ma uit la Megastar si rad pe aici:)) Cum plang p......e..la tv:)) Eu vb, ca si eu am trecut prin asta, numai ca eu n-am trecut de Bucuresti:)) Vere pai mie imi trebuia : feminitate, corp( one models) mai mult talent, si ..nu prea le aveam..sau am:)) trebuie sa mai lucrez la asta ..oricum..Prima tv e de kkt..n-o spun din cauza unei invidii..ci pt faptul ca nu sunt profesionisti deloc, infecti, juriul care in general umileste. Nici nu se compara cu Pro Tv. Pai scuza-ma..ei nu m-au tratat de parca as fi venit sa le cer bani sau altceva..Si pana la urma..emisiunea O-la-la nu e cine stie..in comparatie cu megastaru' si uite..uite ei , ei au reusit sa nu ma considere inferioara..si poate eram si sunt. Sa fim seriosi, mai am mult de lucrat pt a face ceva in muzica, nici nu stiu notele, am pian si eu nu stiu decat 3 piese (dupa ureche) ca lautarii , pai scuza-ma:))) Asa ca nu judec pe nimeni, pt ca eu sunt nimeni:)

Niciun comentariu: