joi, 4 decembrie 2008

(71-80) amintiri

2 comentarii:

Lao spunea...

Foarte tare!

Din păcate "dinozaurii" se duc unul câte unul. Le-a sosit, din păcate pentru noi toți, și lor ceasul. Mi-e teamă că în anii ce-or să vină o să asistăm neputincioși la dispariția a și mai multor actori/artiști cu adevărat valoroși.

Tot din păcate nu prea se mai arată nici unul la orizont, din generația tânără, iar cei care vor reuși să se facă remarcați, vor trebui să facă un efort cred că de 10 ori mai mare decât acești monștri sacri. De ce? Pentru că lumea o caută din telecomandă pe Elodia, pe Magda Ciumac, pe "sexy" brăileanca și alte elemente de acest gen. Nu mai vorbesc de dusul la teatru.

Na, că mi-ai dat o ide! Luna asta am să-mi fac planurile cu privire la "mersul la teatru", că și eu am cam tras chiulul in ultimul an.

Al tău cititor,

Lao.

citizen of the planet 2 spunea...

ma bucur mult, lao!