marți, 2 decembrie 2008

lista veche..

Imi place.. sa dorm..imi place sa ascult gainile, imi place sa adorm pe muzica, imi place laptele, imi plac tigarile, imi place rasaritul, imi place marea, imi place muntele, imi plac aberatiile, imi plac reclamele bune, imi place sa mi pierd timpul aiurea, imi place sa fiu copil, imi place sa cant,imi place pianul, imi plac filmele de Craciun, imi place bicicleta lui alex, imi plac animalutele, imi place parcul, imi place tequila, imi plac copiii, imi place bridget fonda, imi place ciocolata,imi place cuvantul spontan, imi place sa joc fotbal, baschet, imi place toamna, sociologia,
imi plac secundele argintii, imi place iarna..

Nu imi plac oamenii frustrati, nu mi plac restaurantele fitoase, nu mi plac rasistii, nu mi place vacanta mare, nu mi place antena 1, nu mi place sa ascult imnul craiovei in toate barurile, nu mi plac oamenii beti care in loc sa doarma, tipa...nu mi plac oamenii slabi..da..poate sunt si eu..ma regasesc aici..sau nu? fuck..da..ma regasesc..nu mi place vara, nu mi plac zgomotele, fuck..mai sunt..

cel mai banal blog-rewind:) de pe vechiul blog..

da vere, imi place sa scriu tampenii, nu mi-a placut niciodata sa scriu din carti, fuck the system..de ce sa fiu alta? de ce sa nu fiu eu insami? energie din topor, scris din topor, reactii din topor, dragoste din topor, aventuri din topor, milka din topor, alex din topor, novak al meu din topor, senzatii din topor, "fericirea e un lucru marunt" tapinarii..

Niciun comentariu: